Några Få Ord Innan jag ska sova :)

Mitt i Natten mina vänner :) Ja det är jag i ett nötskal ...hahaha...
Har tänkt på hela dagen idag att Ibland möter man personer som får en att må så jäkla bra :)
Det är inget speciellt de säger eller gör utan de bara Finns där och ger massa positiv energi och välmående utan att de själva vet om det :)


Jag Älskar när detta händer mig och att jag får äran att stöta på en sådan person för det ger mig så mycket känslor jag inte kännt på länge, och man blir starkare i sig själv och man inser att man inte ska lägga tid o energi på de som får än att må dåligt eller de som inte kan uppskatta mig för den Jag är!!
Tyvärr så händer det alldeles för sällan man får uppleva att en person kan ge så mycket energi och positivitet bara genom att vara sig själva.

♥♥♥♥




Nej nu ska jag Krypa ner i Sängen och försöka få mig lite sömn ganska tidigt för en gång skull.
Imorgon börjar jag jobba igen och jag ser fram emot det Massor :D
Hatar att gå hemma och inget göra.

Godnatt mina Älskade Bloggläsare och besökare Sov Så Gott och Dröm Det Bästa:

Livet är för kort för att sova bort och Livet är för kort för att Inte ta vara på :)

Just nu känns mitt Liv Ganska bra både inom att börja jobba igen och även i det privata livet :))

Love You!!!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0