Kärlek av Högsta Grad <3<3<3

Hemma med Min Älskade son som fick vara ledig från dagis idag. Igår somnade han kl 19 och sov hela natten och till kl 9 imorse :) En riktig liten slöfis är han.
Tjejerna åker till sin Pappa idag och kommer hem igen på Söndag så den här helgen är det Jag o Lilleman som är hemma. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på men det blir väl Mys hela helgen som vanligt :))

Hittade den här bilden på Nätet och den liknar min Son när han är nyvaken :) Hahahaha...



Nu blir det en Dusch och sen fixa lite Lunch till min son och Kaffe till mig. Har fortfarande lite ont i magen idag men det känns inte lika smärtsamt som igår.
Veckan som har varit har fått mig att tänka extra mycket på hur fort livet kan ändra sig och hur fort människor kan ändra sig och hur mycket droger kan förstöra :/
( Läs tidigare inlägg från i veckan)

Vill bara säga att INGEN o INGET kan vara viktigare än sina egna barn och Vad man än gör och Hur man än väljer att leva sitt liv ska man ALLTID sätta sina barn på första plats. Det handlar om att Kämpa, Satsa, Offra och Vara en Bra förebild för sina barn o att Visa o Lära dom att De är viktigare än Alla och Allt annat!!

Mina barn är Mitt Liv och Mina barn är Näringen och Ljuset för att Orka och Kämpa :)
Och av mina barn Får Jag den mest Ärliga och Renaste Kärlek hur jag än mår och vad jag än gör och hur jag än har levt mitt liv.

Visar man Kärlek...Så Får Man Kärlek!!
Känner ens Barn att DE är det viktigaste som finns..Så kommer Du också vara det viktigaste för dom i deras liv!!
Lär man sina barn att Kämpa, Orka och att inte ge upp så kommer dina egna barn klara Motgångar i sitt liv också!!
Allt hanslar om att Vakna och Se att INGEN o INGET är mer värt än sina barn,,,INGET o INGEN är viktigare att kämpa för än sina barn!!
Livet är alldeles för kort för att kasta bort på saker som inte ger mer än vad sina barn kan ge!!
INGET o INGEN kan någonsin ge Dig mer än vad dina barn kan ge och INGET o INGEN finns vid din sida i alla lägen OM man visat att de är det viktigaste som finns.
JAG ÄLSKAR MINA BARN ÖVER ALLT ANNAT ch det är DOM som varit orsaken att jag orkat kämpa för DE har ALDRIG svikit mig utan ALLTID Älskat mig hur jag än har mått och vad jag än har gjort :))

Varför???
Jo för de har Kännt och Märkt och Sett att DE är viktigare än ALLA o ALLT annat i Livet :))



♥♥♥  Jag Älskar Er ♥♥♥

Utan er hade Jag inte funnits idag. Utan er hade jag Aldrig orkat Kämpa. Utan er hade jag Gett upp för längesen.
Livet är inte en dans på Rosor men Ni mina Älskade Solstrålar Ni är Styrkan i mitt liv och Kommer ALLTID att vara det :))
Ni är Essen i en kortlek som inget kan slå :)
Och Jag är så Jävla Stolt att Just NI är mina barn och att Just Ni är mina Ess.. Mina Fyra barn i mitt liv som ger mig styrkan att övervinna allt :))




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0