Trött!!!

Trött som f-n men så blir det när man jobbar långpanna varje dag!!
Idag har varit en mycket bra lunchdag och vi sålde slut på lunchen ganska snabbt :) Jag gjorde Benfri kottlettrad med potatisgratäng och brunsås och det var populärt :D


Foto: Michael Gharib
Älskar mitt jobb som Kock o Kökschef och all mat jag gör är hemlagat från grunden :)
Lagad med Kärlek till 100 %


Nu ska jag försöka sova så jag orkar med morgondagen och jag hoppas på en lika trevlig dag som idag förrutom vissa saker idag som gjorde att mitt humör vibrerade ganska rejält mot en viss person !!!
Ibland undrar man om vissa är födda med huvudet kvar under armen :/ Trögare människor har man sällan varit med om :@
Detta gör att jag exploderar och blir så förbannad för att folk inte tänker längre än näsan räcker!!

Nå väl.... Godnatt och Sov gott för det ska jag försöka göra så jag är pigg i köket imorgon då jag ska laga mat hela dagen imorgon..Det kallar jag Långpanna att jobba från morgon till kväll varje dag :)




Älskar mina barn , Min älskade Lillbror som är en ängel i mitt liv ♥
Ni är allt jag kämpar för och lever för !!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0