Så Rent och Äkta :))



Idag har jag legat sängliggandes Hela dagen efter att jag lämnade Lilleman på dagis :(
Jag känner mig helt Slut och Trött och magen känns som en uppsvälld Fotboll.

Varför?? Jo det som alla kvinnor har 1 gång i månaden MENS :/

Det känns som man fått en Betongklump över hela mig och varje månad samma sak just första dygnet jag har Mens :(

Förrutom det så Mår jag Jättebra och Livet går framåt med massa possitiva energier :)
Massor av saker händer i mitt liv just nu och det är bara så Bra saker. Jag njuter och Äntligen får man känna att livet inte bara är Hinder och massa motgångar som jag har haft i alldeles för många år innan.

Nu är inte allt bara svart och det känns inte som livet är grått o trist mer.. Ju mer motgångar man klarat och ju mer skit man orkat kämpa sig egenom desto mer får man tillbaka :)

Nu är det min tur och Nu är det Jag som Äntligen kan få må bra :D



Nu är det dags att Ta vad Livet har att ge mig och även om man har och får en dag som den här idag att man känner sig överkörd så Vad gör det?? Imorgon är en ny dag och Idag behövde jag ha en slapp och slödag :)

Ikväll blir det mys och soffhäng med mina barn och bara njuta av hur mycket Jag Älskar Dom ♥
De ger mig Allt i livet man behöver och Hur man än mår och hur man än gör fel och misstag så känner jag att Mina Barn Älskar mig som jag är :))

Min son sa till mig häromdagen när jag hämtade han på Dagis och jag höll på att klä på han i kapprummet:

- Mamma Vet du en sak??
- Nej vad då hjärtat, sa jag.
- Vet du...mamma.. Du är Solen i min liv när solen är borta ute !!


Min älskade son är 3,5år och detta kom Spontant och rakt från Hjärtat.. Jag och en Fröken bara stod och tittade på min son och jag tänkte

Åhhhh min Älskade lilla pojek vad fint och sen kom tårarna.. Jag blev så Rörd och varm och det kändes så Grymt Äkta och att det var rakt från hans hjärta :))

Fröken bara stod o gapade helt chockad och sa Men guuuud det var nog bland det finaste jag hört från en 3 åring på väldigt väldigt länge :) Det var nästan så hon också fick en tår i ögat.

Detta är Äkta Känslor och Kärlek... Detta är vad jag menar att Mina Barn ger mig ALLT och De betyder ALLT för mig.

Deras kärlek är 100 % Rent o Äkta och det gör att man har orkat kämpa sig egenom de motgångar och all annan skit man har gått egenom occh de ger mig styrka att Inte ge upp även att det har kännts hopplöst många gånger.

Ha en bra Dag/Kväll för det ska jag Ha ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0