Is this life...



Vill bara säga att jag Har haft Sjukt mycket senaste dagarna på mitt nya jobb :)
Är Kökschef och Kock på Skägget Mat o Dryck (Gamla Guldfisken)  och jag har jobbat 44 timmar på tre dagar inför öppningen som var idag. Det gick jättebra och jag har fått Mycket positiv respons från kunderna om min mat :D
Jag kom på inatt när jag kom hem att jag glömt att äta :/
Det blev nattmat av högsta kvalitet: ¤ knäcke med en Varma Koppen!! Helt jävla sjukt att man är kock och jobbat som en åsna men inte hunnit äta :@
Alla andra kockar går upp i vikt meddans JAG går ner i vikt :O

I allafall så kommer jag blogga mer framöver då jag får tillfälle och tid och ork. Men nu mina Älskade Bloggläsare så vet ni varför det varit lugna gatan på min blogg.
Puss och Kram och nu vet ni Vart jag finns om ni vill ha tag i mig eller jag inte svarar på telefonen.



Kommentarer
Postat av: adina agnes

Ett fantastiskt bra jobb gör du :)

2012-01-22 @ 22:43:40
URL: http://adina.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0