Easy Come..Easy go... :)



Idag är det LÖRDAG!! Och igår kändes hela dagen som en LÖRDAG... Så den här veckan för mig har inte haft EN Fredag utan TVÅ LÖRDAGAR :)) Men vad gör det?? Hihihi.....

Har varit Lite barnledig och Vad har jag Gjort???.... Jo jag har SOVIT och BADAT och ätit massa onyttigt och legat i soffan :) Hur skönt som helst..Och Välbehövt!!!

Idag ska jag och Min Älskade Son ha en Heldag med Film, Soffmys och 9 st nya Mr.Bean filmer :))
Han ÄLSKAR Mr.Bean både den tecknade och vanliga så såklart har JAG köpt dessa fimer åt honom ...hihihi....

Imorgon kommer Tjejerna hem och JAG HAR LÄNGTAT MASSOR efter dom ♥♥♥

Jippi...!!!!!

Veckan som kommer ska bli mycket händelsefull och Rolig ;)

Men just nu är det bara Lördag och nu står det MYS på schemat hela dagen och hela Kvällen :))



Ha en SUPERBRA Lördag och Ta Hand om Er... Mys kramar och Soffmys från mig och min Son :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0