Det Går Bra Nu :))

GOOD MORNING :))
Vad vore livet utan kaffe?? Jo ett liv utan att vakna utan man lever i sin sömn dygnet runt :)

Jag ÄLSKAR kaffe och skulle inte klara en dag utan Kaffe.

Idag är en bra dag för jag har massa roliga ärenden och möten och så ska jag ta mig tid att gå och handla lite kläder till mig själv :)

Har inte haft tid till det på Väldigt länge.. Städade och Rensade mina garderober igår och jag har Grymt Mycket kläder men tycker jag är värd att kosta på MIG något nytt för en gång skull :))

Ha en superbra dag för det ska jag ha!!!

Nu blir det En Dusch och sen Ta tag i min dag :))




Vill bara säga att Jag Saknar min Lillebror så GRYMT mycket och att han finns i mina tankar dygnet runt och saknaden är så stor....♥♥♥

Igår var det exakt 9 månader sen han gick bort :(
Jag Saknar Dig Enormt Mycket!!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker om din blogg, ärligt :)

2012-01-12 @ 12:55:19
Postat av: Carina Osmanlic

Tack så mycket :) Kul att du gillar min blogg.. Och det är ju det som är vitsen med att blogga tycker jag att Våga vara Ärlig och att kunna skriva exakt vad man tycker o känner även om vissa ämnen kan vara "Tabu" att prata om för vissa... Men just MIN blogg står för att Jag är Jag och att den ska vara 100% Ärlig.

Tack för att du läser min blogg och att du gillar den <3

2012-01-12 @ 14:40:34
URL: http://carinatutti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0