Jobb jobb jobb...




Har inte kunnat blogga på ett tag då jag JOBBAR hela tiden från morgon till kväll nu sen den 19 januari!! Idag tog jag mig faktist ledigt från kastruller och köket på jobbet från kl 17 och det var välbehövt kan jag lova :)

Har gosat och myst med mina barn samt tagit hand om mitt hem!!! Kommer att jobba väldigt mycket ett tag till framöver men som sen ska övergå till schemalagd arbetstid så jag kan ha ett Liv utanför jobbet med samt att jag har ju faktist ett hem att ta hand om med !!!

Kommer att ha med mig kameran i veckan och fota maten vi har på Menyn och som kommer läggas upp HÄR på bloggen samt Skäggets Mat o Dryck egen Facebooksida!! :) :)

Nu ska jag slappa och njuta av min lediga tid som är kvar ikväll. Imorgon är det JOBB igen och hela veckan fram.

Ha en bra Fortsatt Söndagkväll och Saknar ni mig så vet ni vart jag finns :))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0