Så var denna vecka slut !! (Skööööönt)

Idag Söndag har varit en ganska kämpig dag att ta sig igenom :O Jag är inne i en depression och det kommer nästan varje höst men i år kom den jäkligt tidigt :((
Plus att lite annat runt omkring gör ju inte så det blir bättre precis utan tvärtom :/  Så detta är verkligen en prövning i mitt liv att verkligen Kämpa sig egenom och som jag får göra för det mesta helt ENSAM också.
Idag har jag suttit ganska mycket på balkongen i solen iallafall och min son Elias och jag har lekt hur mycket som helst :)) Men barn är märkliga för de Ser och Känner precis hur man som förälder mår och iallafall min son blir extra kramig och vill ha mysstund och säger flera gånger: Mamma vet du ensak?? Nej säger jag. Han säger: Jag Älskar Dig Jätte Mycket :)) Och Just när man mår som sämst så kommer dessa äkta ord från hans mun och det är precis det man behöver just då <3<3<3
Sen har jag haft besök en stund av en familj och det var trevligt för besök får man inte mycket av när man inte mår bra kan jag lova Även fast det är besök man kanske behöver för att "Komma ur sin Bubbla" man hamnat i. Tack för besöket idag Familjen Bjurström :))
Samt har jag haft ett mycket roligt och kul konversation på chatten på facebook med min vän Liza. Hon och jag alltså säger jag bara. Mår vi dåligt båda två samtidigt så kan vi verkligen få varandra att skratta när vi sätter igång...Herregud alltså :D Liza du är underbar ska du veta :)) och lika knasig som jag när man blir arg ;).
Mina flickor Mithra o Fatima får man nästan boka tid hos för att de ska ha tid att umgås med sin mamma..nej så farligt är det inte :) ...men nästan. Mina sötpotatisar <3 Två tonårs tjejer i huset har ju sina För-Nackdelar ibland.
Imorgon ska jag på informations möte på Arbetsförmedlingen och det känns väl sådär ..är inte så mycket FÖR infomöten faktist men men vi får se vad det kan ge för info som man nu ska veta.
Ha en God Natt och Sov Gott. Jag ska bära över min son i hans säng nu för han ligger brevid mig i min dubbelsäng och han har lagt sig på tvären så jag är uttryckt i ena kanten av sängen och är på väg att ramla ner. Denna Lilla Man tror han äger hela världen ibland :) ..min lilla prins i mitt liv <3
Dröm Bästa för det hoppas jag att jag kommer göra!!!
John Blund är på besök nu... Zzzzzz...Godnatt :)

Kommentarer
Postat av: helen

jag finns för dig gumman alltid kram

2011-09-05 @ 07:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0