Man undrar bara Varför ??

Vad fan ska man säga???



Pratade med en "Vän" idag som var lite sårad pga att hennes X som hon är så kär i hade kommit till henne igår och var sååååååååå jävla trevlig och fjäskig och helt underbar (Som han alltid har varit för att visa att han saknat henne) och han sa så gulliga saker och kalla henne det hon saknat och velat höra igen...osv osv... Det slutade med iallafall att de hade sex och han gjorde ALLT som han vet att hon gillar och han visade så mycket under hela kvällen och natten och hon var Så Glad och i sjunde himlen igen :))
TILLS idag när hon möter han på hans arbete ( ett företag med mycket kundkontakt och serviceyrke) Och han behandlade henne som LUFT...!!!!??? Han hälsade knappt, Han sa ingenting, Var allmänt otrevlig osv... När Hon sen skickade sms och undrade VARFÖR och Om hon gjort han något fel så skrev han bara:
"DET VAR ETT MISSTAG" !!!
Javisst SÄKERT???!!! I helvete heller! Nu är min "Vän" så grymt sårad och så ledsen och hon fattar ingenting VARFÖR han gjorde såhär. Varje gång de blivit ett par innan igen så han har gjort och visat samma sak och det är HANS sett att visa att han saknat henne och vill ha henne igen men inte den här gången???!!!
Hade han bara velat ha sex så kunde han ju tagit någon annan vem som helst där han slipper "Lägga tid och låtsats ha känslor osv osv" men han valde HENNE.. Sitt Ex och han VET att hon vill inget annat än att det ska vara de.. Fy Faaaaaaaaaaaaaaaaan säger jag!!!
Hur fan kan man sjunka så lågt och leka med någons känslor så jävla mycket för att få lite "FITTA" för att sen SPOTTA på henne och kalla det för Misstag??? Sitt Ex är väl för helvete inget Misstag om man vill träffa henne och lägger tid på att visa känslor och säga det hon vill höra ELLER???????????????????
Alltså jag vet hur det känns och jag tycker så synd om den här tjejen och det enda jag kan göra är att försöka trösta och lyssna på henne och finnas när hon behöver nu. Och Hennes X skulle jag vilja gå och SPOTTA rakt i ansiktet mitt på hans jobb, bland hans kunder och säga vilken smuts han är som behandlar sin Fd sådär!!
Är alla Killar/Män/Karlar samma jävla skit, skrot och korn?? Bara det får lite Fitta så är allt bra och tjejen är det enda de kan lägga flera timmar på innan sexet..För att sen FUCK YOU och Låtsats inte se, höra eller känna henne!!
Usch och Fy Faan säger jag. Jag har också blivit behandlad såhär i mitt liv men jag Orkade ta det men den här tjejen är helt knäckt och förstörd nu!!! Hur fan kan man göra såhär med andras känslor???

Sen det här med att Vissa Personer ringer och bara vill låna pengar av mig gång på gång men sällan betalar tillbaka och när man säger NEJ jag kan inte så blir de skitförbannade och säger tjurigt : Nehe nene Okej Men Tack Så Mycket då!!!!!! Och sen slänger på luren... Vad fan är det för jävla stil och sätt då??
Även att det inte är så mycket pengar men ändå!!! Jag har fan 3 barn jag ska försörja ENSAM och jag har mina egna Utgifter och Räkningar. Och jag lånar ut när jag Kan, Vill och Har men man kanske ska få tillbaka det man lånar ut också eller?? Och varför bli sur när man säger NEJ??? Ghaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jag blir tokig på en del personer alltså!!!
Jag lever på det minsta man kan göra varje månad och VARFÖR ska jag då behöva få höra ens en tjurig kommentar när man säger NEJ tyvärr jag kan inte.. !! Ser jag ut som en jävla Bank eller vad???
Jag bjuder ofta på mat ute och även här hemma till min omgivning och jag kan gärna bjuda på fika ute som här hemma och har jag så kan jag låna ut pengar med MEN inte varje jävla gång och hur tror ni det känns att få ett Surhuvud som säger något otrevligt i örat när man säger NEJ?? Vad fan är det för Attityd och VEM fan tror du att du är?? Ring en bank eller någon annan då för helvete om du inte kan Ta ett NEJ från mig!!!!!!!!!!!!!!!!!
Den här dagen har varit så negativ för mig och det finns fler saker som hänt som inte är VÄNSKAP och RESPEKT men det tar jag inte här och Nu för det ska jag ta själv med dom det gäller!!
Herregud säger jag bara. Inte lustigt man blir idiot och man undrar vad fan det är för folk man känner alltså!!
Neej tacka vet jag ÄKTA Vänner och Ärliga Vänner och de som tar mig för den jag är <3<3<3 Ni är mycket få men Mycket Älskade av mig ska ni veta :) Och jag Hoppas Ni vet vilka ni är :D
Ha en superbra Onsdagskväll för det ska jag ha efter att ha varit:
Kurator, Bollplank och en Bankomat men där Uttag medges ej!!!

Var Stark och Håll Huvudet Högt! Ens Äkta Vänner Älskar dig som du är <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0