I motgångar prövas Vännen!!!!

Känns som ingenting är roligt längre :(  Nu har det gått 3 veckor som jag mått SKIT o det känns inte som det blir bättre utan tvärtom istället!!!
Jag Hatar att känna såhär. Jag hatar att må såhär. Och OM man vaknar någon dag och det känns som man mår Ganska bra eller Lite bättre så Pang så kommer det ett Fucking sms eller samtal som förstör hela jävla dagen!!!!
Det slår ALDRIG fel!! Och då är man nere i skiten igen och mår åt helvete. Hur man än försöker att kämpa varje dag så får man inget ut av det utan man lever som i en jävla bubbla och som en robot. Man gör sina MÅSTEN... typ gå med lilleman till dagis, laga mat och tvätta.
Mer då?? Jo ligger i sängen med täcket över huvudet och mår skit, Gråter och man ser inget hopp och ljus utan allt känns som ett mörker och en tunnel man aldrig kommer ut ifrån :(
Man pratar med någon och de frågar hur man mår... Man berättar 0,5% och de säger men Carina ta dig ut lite..gå in till stan..träffa folk..umgås med någon.. gå och fika..Luncha och hitta på saker...osv osv... Javisst det kan jag göra men Hur kul är det och göra allt detta ENSAM????
Vad ger det mig och Vad får mig att må bättre av det??? Ensam är jag hemma också. Och när man frågar någon om man ska hitta på något eller fika eller träffas eller vad som helst så  NEEEEJ de orkar inte, Har inte tid, Har inte lust m.m... Men att jag kan höra av mig när jag är Barnledig tycker de!! Sen när man blir barnledig efter mycket Om och Men så.... NEEJ då finns det ingen ändå.
Men men det är ju det som är Verkligheten!!!!
När man behöver någon som mest finns det ingen.
När man mår som sämst prövas vänskapen.
Och när man behöver stöd så är man Luft.
Det slår Aldrig fel!!!!!
Men de gånger det går bra och man mår bra eller andra behöver hjälp, stöd eller när man har något som andra kan vinna på det på min bekostnad DÅÅÅÅÅÅ duger man och DÅÅÅÅÅ är jag så grymt intressant och Viktig.
Helt förbannat jävla sjukt!!!!!!
Men men man FÖDS ensam och Man DÖR ensam så då ska man väl leva sitt liv i både framgång och Motgångar ensam???
Att man Får depression och mår skit är Ingenting man har valt själv!!! Det är ingenting man Vill ha eller Längtar efter att Ha!!! Och det är ett Helvete att komma ur ENSAM!!!
Jag hoppas av hela mitt hjärta att det ska gå över och att jag ska kunna må bra, vara glad, njuta av vad livet har att ge mig. Och att VISSA kan fatta att de gör inte saken bättre genom att Trycka ner mig, Knäcka mig eller trampa på mig ännu mer när man är inne i en depression!!!!
Men tydligen Mår väldigt många BRA av att se mig må skit och de njuter väl av att även den Starka kan vara svag nu. Det är ju så föbannat lätt att bara stå brevid och se på när någon trycks ner och sen låtsats att allt är skitbra och man ska "Leka" upptagen eller låtsats som ingenting.
Man kan ju undra Vad man gjort för fel i detta liv för att få uppleva att bli behandlad och må såhär??
Vad man än säger, gör och försöker så är det Alltid fel och man är inte "Fin nog" för att passa in eller lägga tid på.
Och man ska få höra gång på gång vilken dålig mamma man är, Vilken smuts man är, Vilken skit man är, att man inget är värd, att ingen tycker om en, och att man inte gör ett skit som är bra!! Allting är bara fel fel fel. Jag kämpar Varje jävla dag för mina barn, för att klara av dagen och för att se någt ljus framåt i allt jävla elände man har. Men ändå duger man inte. Ändå duger det inte för vad man gör!!
Jag har nog ALDRIG kännt mig så Värdelös och Bortglömd och Nertryckt i hela mitt liv som jag har gjort den senaste tiden!!! Att hela tiden få HÖRA alla ens fel och brister är ingenting man mår bra av precis. Och Jag VET vid det här laget mina FEL jag har..det har Ni varit så jävla duktiga på att Via och Poängtera. Tack För Det!!!!
Och nu vet jag vad de flesta tänker: Men Carina skit i vad de säger och Ta inte åt dig!!! Javisst det är enkelt att säga men JÄVLIGT svårt i praktiken. Är man för det mesta ensam hela tiden och hela dagarna och inte har så mycket social kontakt så Tar man fan åt sig när dessa påhopp kommer via telesamtal eller sms eller mail. Då är det inte lätt att bara Skita i eller inte ta åt sig!!!
Och TYdligen så Duger man inte som den Carina man är. Tydligen så vill Folk man ska vara Någon annan eftersom den Carina jag är INTE är bra nog och den Carina är ju bara så FEL!!!
Nee ju mer man är sig själv desto mer Ensam är man!!!
Vill man bli Omtyckt, Älskad, Accepterad eller behandlad med Respekt så För Fan VAR INTE DIG SJÄLV utan Spela någon du INTE är!!!
Så funkar den här jävla stan och de flesta folk i den här egoistiska skitstan. Ingen är bättre än den andra Fast de flesta tror det!!!
Usch och Fy fan. Inte lustigt man mår som man mår.
Men jag ska inte tjata mer om detta. Jag ska inte sitta här och Beklaga mig och tycka synd om mig själv!!! Jag VET att jag är en Kämpe och jag Vet att jag kan klara detta Ensam som med allt annat i mitt liv jag har gjort. Jag tycker mest synd om mina barn som ska behöva se hur falska vänner och omgivning kan vara. Och jag tycker synd om ER som Letar mina fel och MÅSTE stämpla in dom i mitt huvud gång på gång.
Ni har fan inget liv och Ni är inte mina vänner längre!!!
Ni kan Ta era nertryckande ord mot mig och köra upp någonstans där solen Aldrig lyser!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0