Tack för igår :))

Föst och främst vill jag TACKA ALLA som gratuelrat mig på Facebook igår :D  Sen vill jag TACKA DE som tog sig tiden att komma hem till mig och fira mig :D Plus GRATTIS till MIG Själv och Stefan som fyller samma dag som mig :)
Trodde dock att det skulle bli många fler och de man verkligen trodde skulle komma såg man inte röken av :/ Men de som kom gjorde mig varm om hjärtat <3
Idag vaknade jag av att jag hade så sjukt ont i vänster sida i magen att jag knappt kunde gå när jag skulle lämna Lilleman på dagis :( Aj ajajaj som F-N säger jag bara!!!
Har tagit 2 smärtstillande och än har det inte gått över :( Men hoppas att det släpper snart!
Inatt har jag haft så SJUKT ROLIGT och helt Galet kul med min söta gulliga bästa vän Paulina i telefon :)) Har nog inte skrattat så mycket på evigheter..Hahahaha.. Vi pratade i nästan 4 timmar om inte mer och jag låg dubbelvikt och garva så jag grät nästan. Den här bruden och jag VET hur vi ska Slå bort allt jobbigt omkring genom våra samtal om nätterna och alla dessa galna sjuka crazy ämnen vi samtalar om :D
PAULINA min ängel Du är bara precis som Jag lika galen och tokig och Jag Älskar Dig!!!!!!! ;)











Kommentarer
Postat av: Lilly

åhhhh vad jag älskar din blogg ... vi är ju så himla lika Carina :) jag skrattar fortfarande av vårat samtal igår så fort jag tänker på det hahahah... Så himla fin du är pusss vilken himla kropp du har och 4 barn Carina du är bäst jag älskar dig... näe nu ska jag fortsätta läsa i din blogg varje dag ;) me like

2011-09-16 @ 20:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0