Sista dagen man är 39 år :/

Idag är sista dagen man är 39 år :/ Känns ganska bra faktist.  Har funderat hela dagen på vad man ska förbereda inför morgondagen!!! Man vet ju inte Hur många som kommer.. OM någon kommer och Vilka som kommer isåfall för att fira min 40årsdag.
Vad ska man bjuda på??? Tårta, Middag, Smörgåsar eller vad??? Har ju ingen lust attt stå och fixa massor och så kommer ingen :/ Eller att man Inte fixar något och så kommer Massor av folk :/
Ghhhhhaaaaaaaaaaa...vad jag hatar detta att Inte veta!!!! Det har ju hänt i mitt liv ett antal gånger att man står med mat och tårta och andra godsaker på sin födelsedag och så dyker INGEN upp !!! Hur kul är det att få kasta allting och att ingen kommer ihåg ens födelsedag :(
Neej jag måste tänka ut något nu... Så jag kan få njuta av de få timmar som är kvar av detta dygn som man har kvar som 39åring :)
Och se fram emot att bli 40 !!! Folk säger ju att Livet börjar efter 40 så jag undrar och är nyfiken på: Vad ska hända och Bli och vad ska livet ge mig som jag inte redan har Upplevt eller varit med om??? Spännande spännande... :)
Det kan ju knappast bli Värre än det har varit iallafall... (Hoppas jag)...
Ha en bra dag och Bus och Galenskaps kommer alltid komma in i mitt liv även efter jag fyllt 40 :) Och det BJUDER jag på!!!
Några frågor på det????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0