Hejsan Svejsan På Er som läser min blogg :D

Har ju inte bloggat så mycket den här veckan då jag har legat sjuk i feber och förkylning samt att min lille son också har varit sjuk :((
Men jag håller på att kurera mig för att bli frisk så fort som möjligt :)
Imorgon ska Jag och Min Älskade son till Tandläkaren för det är Hans första Tandläkarbesök :)) Kamera ska Garanterat med och detta kommer att dokumenteras kan jag lova!!!
Det ska bli så kul och se vad han kommer göra för bus där eller om han kommer ha munnen fast ihopbiten och inte öppna munnen...Min lille busunge <3
Så imorgon kommer jag skriva om det och hoppas jag kan lägga in en bild också på det besöket.
Tills dess får ni nöja er med en bild på Lilla Mig :))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0