Fredag..

Idag har jag haft besök av mina föräldrar och min söta mormor o morfar som har kommit och firat min födelsedag 6 dagar för tidigt :)
Sen åkte vi upp till polisstationen och fixade Pass till Mithra för hon ska åka till London i oktober :) Min största dotter Cim är i Thailand just nu och ska vara där i 3 veckor och Guuuuuuuuuuuuuud om man hade varit i samma värme som hon nu :) Hatar kyla och detta gråa trista höstvädret. Burrrrrrrrrrr...
Elias min Guldklimp till Prins har varit helt underbart mysig ikväll och vi har haft fredagsmys han och jag då Mithra och Fatima har Pappahelg den här helgen. Synd bara att Elias somnade så tidigt för det är ganska ensamt och tråkigt att sitta själv en fredagskväll.
Funderar på om jag ska färga mitt hår nu inatt för jag somnar ju ändå inte på ett antal timmar ännu då jag har svårt att somna om kvällarna och nätterna :( Ett ständigt problem varje natt. Det blir Brunt och Röd färg jag kommer blanda ihop så får man se hur det blir.. :)
Idag fick jag ett sms och jag säger bara att Idioter finns det gott om i den här världen iallafall!!!!! Herregud Vilka tror en del att dom är?? Och hur dum i huvudet tror de att Jag är egentligen??? NEJ nu har jag slagit näven i bordet och visat vart skåpet ska stå!!!! :) Det var Fan på tiden...och faktist känns det jävligt bra än sålänge iallafall att jag gjorde det ;) Duktiga Jag!!!! :))


Kommentarer
Postat av: "Kinna"

Kul att du har börjat blogga.

Dina föräldrar och morföräldrar är hur trevliga som helst.

2011-09-10 @ 21:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0