Faaan jag blir Galen snart...

Har märkt att Vissa gör ALLT för att FUCKA mitt liv totalt!!!
Tack så Jävla mycket för det.. Hoppas ni mår jävligt bra och att ni Njuter fullt ut ordentligt!!!
Hoppas ni kan sova JÄVLIGT gott och med riktigt bra samvete när det kommer visas hur det även Påverkar mina barn och deras liv!!


Hur mycket man än Kämpar för sina barn och lever för dom och gör ALLT man orkar och kan och har möjlighet till så blir man bara Nertrampad Gång på Gång På Gång!!! Är det inte Myndigheter så är det sin omgivning. Hela fucking Jävla tiden!!! Vad FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN är det här för Jävla skitliv??
Och vad i helvete har JAG gjort för ont som ska behöva bli behandlad såhär och att det ska kanske drabba mina barn nu med????
Just nu HATAR jag det här fucking jävla Livet ÄRLIGT TALAT!!!!!! Man får fan inte ha en jävla hel dag som man mår ganska bra förrän NÅGON MÅSTE Knulla mitt liv och Trampa på mig Hela jävla tiden!!! I

Fuck You and Fuck This Life!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0