Sååå Jaaaaaaa...

Nu var det några dagar sen jag skrev men ibland har man Ingen lust eller Inte tid... Fast Man kan Ta sig till bara man Vill !! Så jag har väl Inte Velat skriva något... Hihihi.
Den här helgen som varit har varit som en enda Berg-Och-Dalbana med Underbara stunder då jag nästan vill Pussa hela världen men som gick över till att jag ville spy på Allt och Alla... Jaaaa jag vet att jag har väldiga humörsvängningar men det Bjuder jag på..Helt Gratis :) Bara att ta för sig..Hahaha..

Hos Tandläkaren gick det inte så bra med min son då han VÄGRADE öppna munnen :O Både Jag och Elias Pappa försökte få han att öppna munnen Men NEJ..Det kunde vi ju bara drömma om.. Ingen tandläkare skulle minsann få se hans tänder och han bet ihop så de nästan såg fastlimmade ut. Lilla fisungen <3
Lördag var det en myslördag hos Pelle och Elin med God mat och Dryck :) Sen blev det Aioli och möta min Monchicci Michelle och vi gick till Allstar! Mycket trevligt och där träffade man grannen och annat löst folk (hahahaha..).. Men det var Mycket trevligt därefter tillbringades natten på Mitt och Michelles egna lilla "Afternightställe" där det alltid är lika välkomnande och roligt ;)
Trevligt Sällskap, Många skratt, Nya bekantskaper och en Stund av Kärlek till och med är summan av denna helg :))
Det dåliga som var i helgen tog jag tag i idag och avreagerade mig lite..Vilket behövdes :))
Lite av Lördagen i Bild ...










Tack För en Super trevlig Lördag Pelle, Elin, Michelle, Personalen På Aioli och Allstar o Alla Andra Trevliga personer jag träffade under Lördagen och I helgen :))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0