Some Day it´s best to stay in bed !!!


Hejsan! Vissa dagar ska man nog inte ens gå upp ur sängen utan stanna kvar och somna om och vakna nästa dag!!
Har haft en dag med olika Samtal och Möten och jag fick bita mig många gånger i tungan idag för att INTE EXPLODERA... :/ Alltså just idag har jag varit väldigt Lättirriterad och Skulle gärna ha velat avreagera mig på någon vissa stunder!!
Men men Jag klarade denna dag HITTILLS iallafall utan Utbrott och att bli Arg.. Avreagerade mig genom att rensa lite papper i köket och Vips så kom en Bänk fram ... Hmm... Vem har ställt den där ?? Eller har den Alltid funnits där?? :@ :@
Nu blir det Middag och Sen Kaffe och Frossa i sig Delicatobollar och sen Soffhäng och Soffmys med min Älskade son och Hoppas att man får något Kaffebesök och lite roligt Sällskap ikväll :))
Ha en Bra Onsdagskväll för det ska jag ha :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0