Schhhhhhh..............

Har gjort Misstaget att Säga vad jag känner alldeles för många gånger nu!! Bäst vore det om man bara kunde Hålla Käften..Ha en OFF knapp och stänga av allting. Samvete, Saknad, Skuldkänslor, Sorg, Längtan osv...
Vara en Isbit..Iskall..Sten hård..Helt fyrkantig i sitt tänkande.. MEN som alltid så skulle den också med tiden börja smälta lite i taget..sakta men säkert tills det inte finns något kvar.
Så vad är vitsen med att Stänga av sina känslor??
Vad är vitsen med att Dra ut på skiten när det ändå kommer ifatt en??
Att "Låtsats" ha någon jäkla Järnmask på sig!!
Men TYVÄRR så kan jag inte stänga av allt. Jag har ingen OFF knapp. Jag är ingen Isbit. Jag är en Människa MED känslor. En Kvinna med Massor Känslor. De liksom rinner över både bra och de dåliga. Och Jag Har kastat min Järnmask för längesen för den Visar bara någon jag INTE är och den jag LURAR mest är bara Mig Själv!!
Jag säger istället vad jag Känner, Jag skriver vad jag Känner, Jag visar Vad jag Känner... Sen får det bli som det blir.  Inte fan mår jag bättre Kanske. Inte fan får man respons oftast. Nej för vissa ska man INGENTING VISA och INGENTING SÄGA. Man ska HÅLLA KÄFTEN och LEKA ISKALL och helt KÄNSLOKALL som ALLA andra gör!!!
SÄG INGET så har Jag inget sagt. VISA INGET så har jag inget visat.
Skita i Hur mycket som rinner över och bubblar inom mig!!
BARA HÅLLA KÄFTEN Och VARA TYST och inte Visa och säga Ett SKIT!!!
Och Om någon Frågar eller Undrar något ska man bara LE och SÄGA att allt är PERFEKT :P




Det är DÅ man får mest Respons och Det är Så man ska Vara tydligen!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0