My heart cry.. And it's real !!!

Idag har jag och min son varit i Kyrkan hela dagen :) Det var något advents evenemang och det fanns Loppis, Lotterier av alla de slag samt Fiskdamm och annat roligt :) Alla intäkter gick till det jag BRINNER mycket för Hemlösa och Stadsmissionen ♥ Så självklart så Köpte vi massor både på Loppis och Lotter samt fiskade fiskdammen och fikade flera gånger. Allt för att bidra med så mycket man kunde :))

Hjälp till DU MED!!!
→ Linköpings Stadsmissions gåvobankgiro: 900-8780 ←


Jag skulle vilja att ALLA skulle hjälpa och bidra med något för Alla de Hemlösa och ALLA uteliggare i detta land!! Det ska inte ens finnas eller förekomma i Sverige år 2011 eller snart 2012!!! Helt sjukt och helt makalöst i ett Land som Detta!!


Tände också ljus i kyrkan för min mycket Älskade och Saknade Lillebror ♥♥♥
Saknar han så sjukt enormt mycket även att jag VET att han finns intill mig och nära mig hela tiden.
Har känt att han finns extra starkt och extra mycket i mitt hjärta och i tankar just idag..Fast jag inte vet varför det känts så starkt. Men iallafall så Älskar jag och Saknar jag han enormt mycket och jag skulle vilja krama han och aldrig släppa taget.

Ta vara på Livet och Gör ALLTID minst EN god gärning om dagen för VILL man så KAN man!!

Nu ska jag Krypa ner i sängen och Mysa med min son som sover så gott och tänka på att JAG iallafall har gjort min goda gärnig idag för de som verkligen behöver det såhär års!!!

Godnatt och Puss min bror och Puss mina Älskade barn o Mina Äkta vänner :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0