Måndag och Början på en ny vecka !!

Vaknade denna Morgon Helt Död efter en Natt utan sömn nästan... Kände mig Såhär PIGG :@
Haft en häktisk förmiddag med möte kl 10 (blääää..) Sen suttit på F_kassan i kö i ca:1 timme.. (det sög..) Varit på Arbetsförmedlingen med papper.. :/ Hem och ringa Tingsrätten bland annat! Efter att ha haft en Jävligt Jobbig helg med Massa Strul och annat skit man fått reda på så Kändes det som att denna Vecka började helt fel.. MEN...
....Sen kom kaffe besök av Mr o Mrs Bjurström :))
Strax därefter kom min Goa underbara Vän Monccicci Michelle ♥  Och hon var med och hämtade Lilleman på dagis och sen har vi haft Måndagsmys med henne och barnen ända tills NU :))
Middag..Matkoma nr 1..Glass..Kvällsmat..Matkoma nr 2..Soffhäng..Mys och fötterna på bordet :P
En Heldag och helkväll med Värdens Goaste Michell min lilla Monccicci :))
Och min son Fastnade för henne Direkt :)
Och jag har Faktist mått bra idag :)) Tänk vad lite trevligt sällskap och besök kan göra :D
Nu blir det Krypa ner i sängen och in och mingla runt på nätet innan man ska ha sin skönhets sömn.
Summan av denna Dag/Kväll: 10 av 10 Piggelin :))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0