Go With The Flow ??

Idag har jag haft en Ganska bra och skön dag :) Trevliga möten och intressanta telefonsamtal och jag har märkt att de flesta man Möter och ser bara lever efter vad andra tycker och ska tänka. De följer strömmen för att liksom "Passa in" fast de borde släppa Stoltheten och bara Vara sig själva och Göra vad DE vill och inte vad andra tycker att De ska göra. Jag följer Inte Strömmen utan Går MIN väg och Gör vad jag Vill och Är som Den Carina Jag Är.
Den som har problem med det säger jag VARSÅGOD för det är inte Mina problem!! :))
Det är MITT liv och det är Jag som Lever det och Ni andra som har något ni inte Gillar med det:
Skaffa Er ett Eget Liv!!!
Man lever bara En gång och Jag tänker Leva Mitt liv på Mitt sätt och Inte efter Vad andra Vill, Tycker och Tänker!!
Tack iallafall NI goa personer jag Träffat idag samt som har ringt mig idag :) Ni är en Del i att denna dag har varit bra :))
Don't Go With The Flow...
Go Your Own way..
People who Loves you..
Go After You or Behind You..
Just Because You are Yourself !!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0