Dimma eller är det jag som är dimmig i huvudet :@

♥♥ Har inte haft lust att skriva idag för jag har inte gjort något speciellt faktist mer än väntat att den här tråkiga, disiga och gråa dag ska ta slut. Har nog sällan haft så  lite smtal till min telefon idag :(
Man kan ju tro att det är en enda stor begravning idag för sin omgivning :(
Har varit en tråkig dag och väldigt kallt tycker jag.
Var ute och gick en långpromenad med min son runt stångån för att se novemberljuset ..det var sådär tycker jag iår :(
(Lite bilder tog jag men dom kommer in här i veckan istället för nu är de inte i datorn än.
Hoppas morgondagen blir roligare och man får ha lite mer Social kontakt med folk då för idag har verkligen kännts tråkig, ensam och ingen som hört av sig.
Nu går vi mot kallarna dagar och snart kommer vintern och snön :((
Imorgon är ju Farsdag så GRATTIS MIN ÄLSKADE Pappa Nisse som nu har det skönt i Egypten med mamma
♥♥♥
Kommer Gå till kyrkan imorgon och även tänka ett ljus Till Min Pappa från min Älskade Bror eftersom han inte kunde säga grattis på Farsdag till Sin pappa nu... Samt tända ett Ljus till Min bror På Hands Farsdag också då även att han inte finns här utan som en ängel så Är en Pappa för sin dotter <3
MIN ÄLSKADE LILLRBROR SISTA MÖTET JAG HADE MED HAN I LIVET !!!


Saknar Min bror Grymt Mycket men jag VET att han mår bra och Finns med mig överrallt nu som min ♥ skyddängel ♥ och som jag Älskar Enormt Mycket !!


Godnatt Allihoppa och sov gott och Grattis min bror på  DIN Farsdag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0