Cold...I Hate when it´s Cold outside :(

Var ute nyss och tog en cigg innan jag ska krypa ner i sängen och titta om det finns något bra på Tv:n att somna till ikväll :O
Satan i Gatan vad det var kallt och dimmigt ute ....Burrrrrrrrrrrr :(
Nu blir det att Inte vara för lättklädd när man ska gå ut..om det så bara är för en cigg. Nej nu börjar helvetet med att det ska bli vinter och man ska behöva frysa i 6månader ungefär.. JAG HATAR KYLA och JAG HATAR VINTERN!!
Men jag ÄLSKAR min säng och mina två suntäcken och ca 15 kuddar att mysa med och rulla runt med :)
Blir nog att slänga sig och sova på Tvären inatt för lite omväxlings skull ;)
Godnatt för ikväll och krypa under duntäcket och mysa innan man ska sova sin skönhetssömn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0