11-11-11

11-11-11

Är en av alla andra dagar som Aldrig kommer igen!! Vad har man gjort då denna speciella dag som aldrig kommer tillbaka??? Jo Ingenting speciellt faktist!!!! Ingen av alla andra 364 dagarna per år kommer ju någonsin tillbaka igen så vad är det för speciellt med denna 11-11-11???
Jo Siffrorna.... Men vad är Siffror egentligen???
Det är ju samma sak med Åldern.. Det är ju också bara Siffror!!!
Jag har suttit och lekt lite med en del foton jag har och den här är en av de jag gjorde lite annorlunda och lite ovanlig :)) Gilllar att sitta och redigera och fixa så bilder kan bli lite roligare :)
Hahaha.. skämt och sido: Jag har inte gjort något mer speciellt idag mot vad jag gör alla andra dagar. Jag har umgåtts med mina Älskade Barn och haft Soffmys och ätit gott (som alltid) ;)
Mina barn är ju mitt liv och det är Dom som gör mina dagar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0