Love Is In The Air Tonight :))

♥♥♥ LOVE IS IN THE AIR ♥♥♥



Vågar Man Hoppas denna gång...???
Vågar Man Tro På Att Denna Gång är På Riktigt O Äkta...???
Ska Man Ge Nykeln Till Sitt Hjärta Denna gång utan att bli Sårad och Sviken...???



Man Ska Följa Sitt Hjärta ♥ Säger Alla så Vad Har Jag Att Förlora??
Mitt Hjärta ♥ Säger JA och Mitt Hjärta ♥ Vill Detta :))


Så Varför Tveka... Varför Riskera Att Förlora Den Som Äger Nykeln Till Sitt Hjärta ♥

♥♥♥ Love Is In The Air ♥♥♥
Och Jag Njuter Av Det och Jag Mår Bra Av det så Därför Följer Jag Hjärtat och Njuter Av Stunden som Man Hoppas ska Vara För Evigt :))





Kommentarer
Postat av: maria

Klart att man ska köra om det känns bra, även om det mot förmodan skulle bli kass så läker hjärtat och med så mkt kärlek som du har i hjärtat så kommer du alltid läka!

va lycklig, lev här och nu! ta alltid chansen

2011-12-30 @ 08:05:55
URL: http://crazyminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0