Onsdag och 3 dagar innan JUL !!!

Idag har jag plockat här hemma fast det inte syns..Känns som man bara flyttat runt saker o ting :/  Imorgon ska jag Koka Risgrynsgröt i mängder för då har jag GRÖTKVÄLL hos mig :)) Åhhh vad trevligt det ska bli.
Jag ska bjuda på Hemmagjord Risgrynsgröt med en Gömd Mandel FÖRSTÅSS ;)  Sen blir det Ost/Prickig korv smörgåsar, Varm choklad samt Ost-Kex bricka och Glögg!!! Så jag längtar redan tills imorgon för det blir en "Pause" i allt JUL stök och alla förberedelser och stress man har inför Julafton.

Nu ligger jag och ska lägga min Lilleman och Fam.Bjurström har precis varit på besök :)) Elias har lekt för fullt så nu är han jätte trött. Ha en Superbra Fortsättning på kvällen för det ska jag ha.

Efter nattning av Lilleman blir det SPA bad och Myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyys ♥♥♥ ..... ;)

Tralala lalalala lalala lala lalala........
HOPPSAN.... :@ Lite Framtung !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0