Who do you think YOU are ..Psyko!!!

Helt Jävla Otroligt Alltså!!!!! Här är man 4 barns mamma och har INGET jävla liv ens!!! Jag sitter hemma 90% av mitt liv och gör inte ett skit. Lämnar min son på dagis för att sen gå hem och sitta som en fucking jävla fånge i mitt eget hem för att sen hämta han på eftermiddagen och då kommer tjejerna också hem.
ALLT jag vill är att ha ett JOBB och ETT LIV!!!
Neeeeee för jag är HELT PLÖTSLIGT den som sitter minst5 dagar i veckan på fik hela jävla dagarna och jag Knullar runt med allt o alla samt att Jag skiter Totalt i mina Barn!!! Samt att TYDLIGEN de gånger jag varit ute med mina kära vänner PELLE samt MICHELLE (som finns på bilder de få gånger vi varit ute) så Tror jag att jag är typ 15år!!! Jag beter mig som en 15åring och Visar min Röv och mina bröst hit o dit och överallt för allt o alla!!!! Därför kan INGEN lita på mig plus att INGEN tycker om mig samt att INGEN sviker sina barn så mycket som JAG för att Knulla Runt, Supa och Sitta på fik hela dagarna!!!!!!!!!!!!! URSÄKTA MIG!!!!!!!!!! Men Är Detta Ett Fucking Jävla Skämt eller vad??????

Har Jag MISSAT något eller LEVER inte jag Mitt liv o Vet bäst vad jag gör??? Neeeeee TYDLIGEN INTE!!!!!
Och Nu så VILL VISSA att jag ska BEVISA att detta jävla PÅSTÅENDE som TYDLIGEN MÅNGA VET är sant om mig hur jag lever Är FEL!!! JAG ska BEVISA att det INTE är så....??? Vad ända in i helvete är det för FEl på folk i den här skitstan???
Visa mig BILDBEVIS era SJUKA JÄVLA PSYKOPAT JÄVLAR att ERA jävla påstående om mig STÄMMER!!!!! VEM fan är NI som ska LJUGA om sånt här?? Jag tror att ALLA som läser min Blogg och även de som är inne på Facebook VET att jag är fan hemma nästan hela jävla tiden och inte är utanför huset knappt samt att jag INTE skiter i mina barn!!
FY FAAN säger jag!!! Men NI ERA SJUKA JÄVLA Torskar som inte kan annat än att Kasta skit på andra och NI era kuksugare som inte kan få annat än en DILDO i ARSLET ni kan DRA ÅT HELVETE med era Lögner och Sjuka jävla Påståenden!!!
Vad fan vet ni??? Ni sitter på era arslen och inte vet ens hur en Fitta ser ut mer än den fittan ni kom ut ifrån Fortsätt slicka varandras Håriga svettiga pungar för något annat kan ni inte och så tror ni att ni VET och Kan mitt liv!!!! Jag säger bara en sak: Fortsätt bara...fortsätt....
Jag VET vilka NI är era jävla Fula Cirkus Trynen!!!
FUCK de här sjuka jävla folket som tror de äger stan fast de inte VET ett skit!!
Lämna Mig och Mitt liv ifred och Skaffa er ett eget jävla liv !!! Och BIT ERAN JÄVLA TUNGA jävla Psykopat Jävlar!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0