Saknaden är Så Stor <3

Gud Tog Tillbaka En Ängel....

av Carina Osmanlic kl. den 16 april 2011 kl. 00:40

Här sitter jag ensam i mörkret och Gråter

Jag Önskar jag kunde få min Lillebror Åter

 

Du fattas i livet hos Mig

Men jag kommer alltid att minnas Dig

 

Med Kärlek, Sorg och Smärta

Du alltid kommer finnas i mitt Hjärta

 

Så glad som jag var när en Lillebror jag skulle få

En blond liten söt pojke jag med hela hjärtat Jag Älskade Så

 

Det var så mycket i livet du ville Göra

Men tyvärr blev dina drömmar Förstörda

 

Du blev en man som Livets Hårda Skola fick Vandra

Och som andra Lätt kunde Klandra

 

Saknade efter Dig min Älskade Lillbror

Är så fruktansvärd Smärtsam och Stor

 

Jag är så glad att jag Alltid funnits, hjälpt och stöttat Dig

För när du föddes lovade jag Gud att Alltid visa dig vad du betyder för Mig

 

Alla våra samtal avslutade du med "Syrran Glöm Aldrig att Jag Älskar Dig"

Även om det handlade om Skratt, Skrik, Tårar och Bråk som Sårar

 

Nu har Gud tagit tillbaka den Ängel du var för Mig

En Ängel som togs ifrån oss alldeles för tidigt

Jag kunde aldrig säga för mycket Hur mycket Jag Älskar Dig

 

En Ängel som Kämpade o Försökte så mycket han kunde och orkade

men som någonstans på vägen gav upp...

 

Men Du Blev någons SON

Du blev någons BARNBARN

Du blev någons PAPPA

Du blev någons BROR

Och Du Var Älskad mer än Vad du kanske Tror

 

Nu får du vila gott och sova sött Min Älskade Lillebror

Du Var för mig en Ängel vi hade på lånad Tid

Och som nu mår bra, inte har beskymmer, inga problem och som lever i lugn frid

 

Varje Tår som rinner ner på min kind är För Dig min Älskade Lillebror Daniel

Min enda Lillebror som jag Älskade så mycket

 

Gud har nu en Ängel hos sig som är enormt Saknad och Älskad av hela sin Familj

 

R.I.P Daniel Helgesson

Min underbara Lillebror

 

 

Dikten Ovanför är den dikt JAG skrev när jag fick beskedet att min Älskade LILLEBROR gått bort hastigt :( Den Dikten Läste jag även upp i Kyrkan på Hans begravning!!!

Saknaden är Enorm och Han finns i mina tankar Hela Tiden..Min Älskade Lillebror ♥♥♥


Kommentarer
Postat av: maria

så vacker dikt! du är ju duktig på det där.

tror han finns kvar hos er

2011-12-27 @ 14:10:02
URL: http://crazyminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0