Nyårsafton :))

Bort med 2011 och Hjärtligt Välkommen 2012 :))



Fick ett sms av en nära vän som gav mig ännu mer styrka och glädje inför 2012 och vad som komma skall nästa år :))

I Wish in 2012
GOD gives you...
12 month of Happines,
52 weeks of fun.
365 Days Sucsess,
8760 Hours Good Health,
52600 Seconds of Joy...
Happy New Year may all this come True in The New Year!!!
( Plus alla timmar, minuter och sekunder på Skottdagen som är Nästa år också förståss :))



För Mig Blir det att fira Nyårsafton Hemma med Min Älskade Son och Med Positiv inställning och Mycket KÄRLEK ♥♥♥



Gott Nytt År ALLA Mina Vänner, Bloggläsare, Ovänner och Nära O Kära !!!
Det som har varit under 2011 Kommer ALDRIG tillbaka :))
Så nu kan det Endast Bli Bättre och Det Ser Jag Fram Emot Massor.

Hjärtligt Välkommen i Mitt Liv 2012... Detta Har jag väntat på för inget kan bli sämre än det år som varit!! Bort med det gamla och In Med Det nya.. Med Kraft, Styra och Massa Kärlek!!!!



Just Idag står man mitt emellan att Lämna det som Varit och Välkomna det Nya :))

Ps. Gott Nytt År Min Älskade Lillebror som finns i mina tankar och i mitt Hjärta dygnet runt och varje sekund. Jag Älskar Dig och önskar du kunde fått uppleva 2012...
Min Älskade Ängel som Jag Saknar Så Mycket ♥



Kommentarer
Postat av: Lilli

Hade önskat du varit hos mig min älskade vän fan vad jag älskar dig Carina du är min finaste vän som finns på denna jord och Jag Önskar dig ett underbart Gott Nytt år!!! Hoppas all Lycka och allt blir helt underbart 2012 till oss båda pusssssssss min Princessa

2011-12-31 @ 17:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0