My Dreams come true :))



Har haft en Mycket Händelserik dag med ett JÄTTE kul besked som jag än sålänge Måste hålla hemligt :O Men Jag lovar att det är en av mina önskningar och drömmar som kommit i uppfyllelse :))

Känner att mitt liv börjar rätta till sig sakta men säkert och eftersom jag tagit en "Pause" i att vara så social den senaste tiden och tagit tag i mitt liv så har nu en del gett resultat!!! Ett MYCKET bra resultat :))

Samt att igår så kom ett Litet ord som gjorde att hela jag blev varm och glad för det var ett ord jag väntat på att få höra;)

MMmmmmmm just nu känns det som att allt kommer ordna sig och att detta helvetes år som varitslutar ganska bra inför nästa år som jag just nu känner kommer förändra MYCKET i mitt liv till det bättre!!!

SLUTA ALDRIG DRÖMMA OCH ÖNSKA För det ger resultat i slutändan och Man belönas till sist efter allt helvete man haft!!!

Den här veckan har jag en del möten kvar och ALL Julklappshandling samt Julmat att förbereda:/ Men längtar tills på Torsdag då jag har GRÖTKVÄLL med nära och Kära vänner :)) Kommer bli hur mysigt som helst. Då blir det Hemlagad Risgrynsgröt, Prickikorv smörgåsar, Varm Choklad och sen Glögg-pepparkakor och Himlans Trevligt :))
Nu hoppas vi bara på mer snö så vi får riktig Julkänsla och jag måste hitta min Julgransfot som försvunnit på ett mycket märkligt sätt :/

Ha en supergo fortsättning på Söndagen och Puss och Mys i mängder för det ska jag ha nu ♥♥♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0